ATT. SE NON SE REMATA O PRIMEIRO DÍA (XOVES 25 DE NOVEMBRO) SEGUIRASE NO SEGUNDO DÍA DA SEMANA LUNS 29)
(SI ON NE FINIT PAS LE PREMIER JOUR, ON CONTINUERA LE DEUXIÈME JOUR DE LA SEMAINE)
A ACTIVIDADE CONSTA DE TRES PARTES / L'ACTIVITÉ A TROIS PARTIES:
1) COMPRENSIÓN ESCRITA / COMPRÉHENSION ÉCRITE
(o texto será análogo ao que traballamos sobre o tema da fitoestabilización das plantas como solución para reducir a contaminación dos solos)
- REPARTO TEXTO CON ENTRE 3/5 PREGUNTAS DE COMPRENSIÓN
distribution d'un texto avec 3/5 questions sur compréhension du texte
- PODERASE USAR O DICIONARIO E OUTROS ELEMENTOS DE APOIO
pour cette partie-là vous pouvez employer le dictionnaire et d'autres matériaux d'appui
2) COMPRENSIÓN ORAL: FRAGMENTO AUDITIVO E RESPOSTA PREGUNTAS
COMPRÉHENSION ORALE: EXTRAIT D'UN TEXTE À ÉCOUTER PUIS RÉPONDRE AUX QUESTIONS
3) GRAMMAIRE EXPRESSIVE (poñerase énfase nas actividades que inciden na capacidade de expresión escrita)
o DIVERSOS DIÁLOGOS DE PRESENTACIÓN (dialogues de présentation)
o ACTIVIDADES DE NACIONALIDADES (activités sur les nationalités)
o PARTÍCULAS INTERROGATIVAS: ACTIVIDADES DE PREGUNTA-RESPOSTA (les mots interrogatifs essentiels), activités de trouver la question ou bien donner la réponse)
§ RESPOSTA ÁS PREGUNTAS-BASE: QUI? OÙ? QUOI? QUAND? POURQUOI? COMMENT? EN RELACIÓN A UN TEXTO BREVE DE TIPO XORNALÍSTICO (répondre aux questions de base à propos d'un texte de nature journaliste sur un fait-divers)
o VERBES ÊTRE ET AVOIR
o VERBES PASSÉ COMPOSÉ
o FEMININOS
o TEXTES DESCRIPTIFS
§ PRESENTACIÓN PROPIA (présentation d'un-même)
§ PRESENTACIÓN ALLEA (présentation d'un tiers)
§ FICHA PERSOAL (élaboration fiche personnelle-description)
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire