BLOG DU SÉMINAIRE DE FRANÇAIS DU IES AMES

Bonjour vous avez ici le blog que j'ai commencé au CPI PONTECESURES. Maintenant, il devient celui du IES AMES. Instrument d'information et aussi outil de participation des étudiants. Fenêtre d'un monde créatif qui dort en silence.



mardi 1 février 2022

L'IMPARFAIT DE L'INDICATIF

 

VERBES EN -ER

as desinencias de imperfecto son as mesmas para todos os verbos. As do primeiro grupo, infinitivos acabados en -ER, collemos o infinitivo (cando comezamos pode ser máis doado, se ben a mellor forma é sempre coller a primeira persoa do plural do presente de indicativo) e limpamos a desinencia de infinitivo para engadirlle as correspondentes de cada unha das persoas:

 

1ª Je chant-ais

2ª Tu chant-ais

3ª Il/elle chant-ait

1ª Nous chant-ions

2ª Vous chant-iez

3ª Ils /elles chant-aient

 

As desinencias son: -ais, -ais, -ait, -ions, -iez, -aient

 

VERBES ÊTRE et AVOIR

ÊTRE

J'étais

Tu étais

il / elle était

nous étions

vous étiez

ils / elles étaient 


AVOIR 

J'avais

tu avais

il/elle avait

nous avions

vous aviez

ils/elles avaient 


Attention: verbes en -CER (tipo: déplacer) et en -GER (tipo: manger)...para manter a pronunciación do radical deben realizar algúns cambios.

Os verbos en -CER necesitan usar a 'ç' (c cedilla) en todas as persoas gramaticais agás na 1ª e 2ª persoa do plural que repoducen a desinencia de xeito directo:

Je déplaçais

tu déplaçais

il / elle déplaçait

nous déplacions

vous déplaciez

ils / elles déplaçaient

 

Os verbos en -GER, para manter a pronunciación do radical necesitan reproducir o '-e-' en  todas as persoas gramaticais agás na 1ª e na 2ª persoa do plural en que a desinencia se une de xeito directo: 

Je mangeais

tu mangeais

il / elle mangeait

nous mangions

vous mangiez

ils / elles mangeaient





 

 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire