BLOG DU SÉMINAIRE DE FRANÇAIS DU IES AMES

Bonjour vous avez ici le blog que j'ai commencé au CPI PONTECESURES. Maintenant, il devient celui du IES AMES. Instrument d'information et aussi outil de participation des étudiants. Fenêtre d'un monde créatif qui dort en silence.



samedi 7 novembre 2020

RAPPEL 2º ESO. CONJUGAISON ET VALEURS DE ÊTRE ET AVOIR

 CONJUGAISON 

Aprendizaxe formando unha pequena frase. 

Os pronomes suxeito son obrigatorios na conxugación dun verbo francés: 

je -tu -il / elle - nous - vous - ils / elles

a estes pronomes temos que engadir o pronome on, que adquire o significado de 'nós' pero que se conxuga coma se fose unha terceira persoa do singular, pero podemos realizar a concordancia en xénero e número do adxectivo co plural que representa 'on').

 

Conxugación de être (ser/estar)


Je suis petite (eu son pequena)

Tu es rapide (ti es rápida)

Il est étrange (el é raro) / elle est étrange (ela é rara) // on est rares => nós somos raros)

Nous sommes bavards (nós somos faladores)

Vous êtes rêveurs (vós sodes soñadores)

Ils sont gentils (eles son bos) / elles sont gentilles (elas son boas)

 

 Valeurs (Valores) de être

O verbo être adquire especial importancia como verbo de descrición e verbo de presentación


Décrire (describir): Je suis grande; nous sommes d’Espagne; ils sont émotifs

Présenter: c’est Jean; ce sont Marie et Claire.
 

Como vedes para presentar úsase o pronome demonstrativo diante (c’ / ce) na terceira persoa do singular e do plural. Nas restantes non se emprega: je suis Marie. Nous sommes Claire et Pierre.


VALOR IMPORTANTE: valor de auxiliar nos tempos compostos (tanto être como avoir)

Je suis parti (eu marchei; me he marchado)

J'ai chanté (eu cantei; he cantado)

 

Conxugación do verbo avoir (ter/haber)


J’ai de la force (teño forza)

Tu as des livres (tes libros)

Il a du café (el ten café) / elle a du café (ela ten café) / on a du café (nós temos café)

Nous avons de la curiosité (temos curiosidade)

Vous avez de la faim (tedes fame)

Ils ont des remords / elles ont des remords (teñen remordementos)

 

Aprendemos a conxugar o verbo avoir empregando l'article partitif (artigo partitivo), un artigo inexistente en galego e castelán, que ten o valor de significar que do substantivo que lle segue 'colle' unha parte non determinada. Non se traduce. 

As formas son: 

du (masculino singular)

de la (feminino singular)

de l' (+ substantivo que comece por vogal ou h muda)

des (masculino e feminino plural)


Valeurs (valores) do verbo avoir

Décrire (describir): j’ai des lunettes; vous avez les yeux verts... sinalando a posesión de características diversas ou obxectos


Présenter/existence: il y a des enfants dans la classe.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire